Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ GR

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΟΛΕΑΝΝΑ-ΝΤΕΗΒΙΝΤ ΜΑΜΕΤ-ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ
Πολιτική ορθότητα ή δάσκαλε που δίδασκες;
Είναι το έργο μιά επίθεση στην πολιτική ορθότητα,αυτήν την
επιθετική μορφή της υποκρισίας της αμερικάνικης-και της παγκόσμιας κοινωνίας ;
Ισως,κάπως…Στόν πίνακα ο καθηγητής έχει γράψει
ΕΓΩ
Θυμός
Φόβος
Δηλαδή φοβόμαστε την άγνοια μας,μας φοβίζουν οι άλλοι ( η
κοινωνία,η οικογένεια, η εκπαίδευση ) πως είμαστε ανίκανοι,θυμώνουμε που δέν
μπορούμε  ούτε πιστεύουμε πως μπορούμε να
καταλάβουμε .Καί πάνω απ’όλα βάζουμε το εγώ μας,όλα αυτά που μας βολεύουν και
από τα οποία λέμε –άν είμαστε συνειδητοποιημένοι και ειλικρινείς-απέναντι στον
εαυτό μας πρώτα και μετά στους άλλους-πως θέλουμε να ξεφύγουμε αλλά μόνο
λέμε,δέν κάνουμε.
Η είσαι αντισυμβατικός σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής
σου,είτε λέγεται δουλιά είτε σχέσεις είτε κοινωνικές επαφές,ή αλλιώς κάτσε στ’
αυγά σου και μή μιλάς.Δέν είναι δυνατόν να έχεις καί τη βολή σου καί το σπίτι
σου στα προάστια καί τόν γιό σου στο δημόσιο και παράλληλα να έχεις
αντισυμβατική συμπεριφορά εκεί που σε παίρνει.Η υποκρισία είναι δικιά σου πρίν
είναι των άλλων.. Μόνο όταν είσαι έτοιμος να χάσεις τα πάντα είσαι
αντισυμβατικός.
Εξαίρετη παράσταση,με δύο ηθοποιούς-έναν ήδη καταξιωμένο (
τόν Δημήτρη Καταλειφό ) και μιά ευχάριστη έκπληξη,μιά νέα ηθοποιό ( τήν  Λουκία Μιχαλοπούλου ) –να χορογραφούν μιά
νευρική,σχεδόν κινηματογραφική, απόδοση ,με ελάχιστα σκηνικά και βάση-όπως
πρέπει να είναι το θέατρο- τον ανθρώπινο ΛΟΓΟ.
Παρακολουθήστε την και ακούστε με προσοχή,ιδιαίτερα την
τελευταία λέξη της φοιτήτριας.
γραφει ο Γιωργος Ραπτοπουλος

Fake Time (κριτική θεάτρου) γράφει ο Ηρακλής Τραϊανός Δούκας


Fake Time (κριτική θεάτρου)

γράφει ο Ηρακλής Τραϊανός Δούκας




Οι < καλοί > τρόποι του καθωσπρεπισμού και της ξενομανίας, το απίστευτο <ραγιαδιλί

κι> μας, Η ΤΑΞΗ , Η ΗΘΙΚΗ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ με τα < όργανα> και τα φερέφωνα της, το FAKE της Τέχνης και την άτεχνων, της κουλτούρας, του τρόπου της ρηχής διασκέδασης-εκτόνωσης , ο παλιάτσος ΕΛΛΗΝΑΣ, αλλοτε με γραβάτα κι άλλοτε ντυμένος κλόουν – καλόγερος- κλόουν η ELVIS PRISLEY, κομμουνιστής, χρυσαυγίτης, δεξιός, μεσαίος, αδιαφορος, άσχετος, ανεξάρτητος, ημικομουνιστής, βασιλικός άλλα πανω απ’ όλα ωχαδερφιστής και <τον κωλο μου φυλαω> ο τραγέλαφος της πολιτικής (βλέπε στο δωμάτιο ΤΟ ΣΤΡΗΠ ΤΗΖ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) το έρεβος της παιδείας εδώ και το χάος της ΥΓΕΙΑΣ, ο μεσαίωνας της αγνοίας με τον ρόλο της τηλεόρασης και της πολυεθνικής αλυσίδας των συντονισμένων ΜΜΕ με τον αποπροσανατολισμό και την παραπλάνηση … η έλλειψη – ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ της επικοινωνίας μεταξύ μας (βλέπε στα 3ΔΩΜΑΤΙΑ της ΤΡΑΜΠΑΛΑΣ) το σεξιστικό και ποδοσφαιριστικό όπιο και αδιέξοδο, η πολύ της μόδας έλλειψη αισιοδοξίας, ελπίδας και προοπτικής κύρια ανάμεσα στους νεους, ποσο μαλλον στους παλιότερους, το ψέμα, το ψεύτικο , το πλαστό , το ΔΗΘΕΝ, η ψευδαίσθηση που κυβερναει ολες τις αισθήσεις πια, τις σκέψεις του κοσμου όλου τόσα χρόνια τωρα, το κενό και την πλήξη του <ΕΓΩ> μας ,του σώματος υποφέροντος … 


Κάπως έτσι εισπράξαμε την Κυριακή του Μάρτη την παράσταση FAKE TIME και κάπως έτσι <ψυχαναλυθήκαμε> ικανοποιητικά θεραπευθέντες σαν κοινό και σαν άτομα στο δίωρο και.. της πρωτότυπης ομολογώ για τα ελληνικά δεδομένα παράστασης της κυρίας ΛΕΛΑΣ ΡΑΜΟΓΛΟΥ στο εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο ΑΡΙΣΤΟΝ της πλατείας Bαρδαρίου της Θεσσαλονίκης και <ψυχαγωγηθήκαμε>, με τη πραγματική έννοια του όρου <αγωγή της ψυχής>.

Άλλοτε <θεατρική τελετουργία> και άλλοτε <τσίρκο>, άλλοτε κατάνυξη και άλλοτε μέθεξη, διδακτικό, βασανιστικό του νού και των αισθήσεων, άλλοτε ψυχιατρείο η ανακριτικό γραφείο, το έργο της κυρίας ΡΑΜΟΓΛΟΥ: FAKE TIME ή για μένα <η μεταμόρφωση ενός σύγχρονου ανυποψίαστου θεατή σε ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΚΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟ-ΕΝΔΟΣΚΟΠΙΣΗΣ> σε ύφος (Alice’s Adventures in Wonderland), μέσα του 19ου αιώνα από τον άγγλο Λιούις Κάρολ, κατά κόσμον Τσαρλς Λούντβιντζ Ντόντγκσον, η παράσταση μας μάγεψε κυριολεκτικά και ανέσυρε τόσα συνειρμικά μας βιώματα που αξίζει  να πούμε ένα τεράστιο ΕΥΓΕ σ όλους τους συντελεστές της.

Η μήπως δεν ζούμε στη χώρα των ψευδαισθήσεων, των πραγματικά διδακτικών πολύπλευρων εκφάνσεως της ελληνικής παραποιημένης – επιδιορθωμένης και προσαρμοσμένης ζωής, ενός Έλληνα η μιας Ελληνίδας χωρίς <ταυτότητα> χαμένων ανάμεσα σε συμπληγάδες εκμετάλλευσης, καταπίεσης, αποπροσανατολισμένης, χωρίς πυξίδα. μέλλον, προοπτική και σε κουκούλι ανασφάλειας! Ανάμεσα σε υπόγειες διαδρομές, ύποπτες εξαρτήσεις, προδοσίες εθνικές και ανθρωπιστικές, αυτοκτονίες καθημερινές, ορατές ή και αόρατες! 





Κριτική : ΆΓΓΕΛΑ ΜΑΝΤΖΙΟΥ




«ΟΙ ΚΑΙΟΜΕΝΟΙ» της ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ σε σκηνοθεσία ΘΩΜΑ ΒΕΛΙΣΑΡΗ
στο ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΑΚΤΙΣ ΑΕΛΙΟΥ
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟ GR4YOU
Το έργο της Δέσποινας Καλαϊτζίδου «Οι Καιόμενοι»(Β΄κρατικό βραβείο συγγραφής θεατρικού έργου 2010),σε σκηνοθεσία Θωμά Βελισσάρη, παρουσιάζεται στο Θέατρο Τέχνης Ακτίς Αελίου(Χριστοπούλου 12) κάθε Παρασκευή,Σάββατο και Κυριακή στις 21.15.Το έργο με συμβολοποιημένους ρόλους, σε μια απροσδιόριστη εποχή και τόπο,αναφαίρεται σε μια αδιέξοδη πραγματικότητα που εγκλωβίζει τους ήρωες στη δίνη της,αλλά και στη συνειδητή ή ασυνείδητα ενστικτώδικη προσπάθεια απόδρασης από αυτήν ,με τη βοήθεια της φαντασίας ,της μεταμόρφωσης της τέχνης,της επιστροφής στην παιδικότητα της αθωότητας,στη μεταμφίεση των κοινωνικών ρόλων,στη συναίσθηση, στο σινιάλο των υψωμένων χεριών (Είμαστε εδώ),στο χειροκρότημα(Αναγνώριση),στην αντιστροφή.
Ο σκηνοθέτης ανέδειξε τον σύνθετο λόγο του μη θεατρικού κειμένου και με ευστροφία οδήγησε τους ηθοποιούς στην ουσία των συμβόλων και στο διαχρονικό ρόλο του θεάτρου που σαν σε είδωλο καθρέφτη, φωτίζει πλευρές της πραγματικότητας με τόσο μοναδικό και αξεπέραστο τρόπο .Οι τέσσερεις ηθοποιοί  Χριστίνα Γαρμπή,Τάσος Ροδοβίτης,Μαργαρίτα Κούτοβα, Θωμάς Βελισσάρης ανέδειξαν αυτό το κείμενο στην συναισθηματική του διάσταση,στη διαπλοκή των σχέσεων του αδιεξόδου και της ελπίδας ,στον πολιτικό του πυρήνα.Φώτισαν μέσα από τους διπλούς τους ρόλους, τα αντιθετικά σύμβολα των δύο  «στρατοπέδων» του Λοχαγού,της Μαντάμ,του Παπά, της Γριάς,του Στρατιώτη, του Φρουρού,του Αγοριού και του Κοριτσιού και με την αναφορά στον «Καιόμενο» Άρη,ένωσαν το μίτο του μύθου με θεατρική καθαρότητα,συνέπεια ,μελετημένο βάθος και κράτησαν το θεατή στην ένταση της αδιέξοδης σκέψης ,στην πραγματικότητα του ζοφερού που ανατρέπει η φαντασία του θεάτρου ,τονίζοντας την υπερβολή του.

Η μουσική επιμέλεια της Αθηνάς Γκούμα ένα ρέκβιεμ για ό,τι χάνεται και επιμένει στη μνήμη, σαν προσευχή αθωότητας σ΄ό,τι γεννιέται και πεθαίνει οδηγώντας μας στην ενηλικίωση, έδωσε στην παράσταση το μελαγχολικό τρικύμισμα της γαλήνης. Το λιτό σκηνικό με πινελιές ανέμελης παιδικότητας αλλά και πολιτικής έμμεσης αναφοράς (πράσινα μπαλόνια)καθώς και τα κοστούμια με στοιχεία του τσίρκου της Μαρίας Μυλωνά,έδωσαν μια ρελιστική χροιά στους  αντισυμβατικούς ρόλους αλλά και αποδόμησαν τους εξουσιαστικούς ρόλους στα ξεφτισμένα τους σύμβολα.Οι φωτισμοί του Πολύβιου Σερδάρη δημιούργησαν την ατμόσφαιρα του αδιεξόδου και του ονείρου στο βλέμμα των ηθοποιών και στα σκηνικά αντικείμενα και η κινησιολογική επιμέλεια της Χριστίνας Μπήτιου έδωσε τα αδρά χαρακτηριστικά των συμβολοποιημένων ρόλων με έξυπνη και λεπτή παρατήρηση.Η οργάνωση παραγωγής ανήκει στην Ευτυχία Καβαλίκα,βοηθού σκηνοθέτη επίσης.

Συγχαίρουμε τους ηθοποιούς και τους συντελεστές αυτής της παράστασης για το ήθος τους και τον σκηνοθέτη Θωμά Βελισσάρη για την ευαίσθητη ματιά του σ τον τρόπο με τον οποίο διάβασε το κείμενο ως θέατρο της διαχρονικής πραγματικότητας που ανατρέπει η ευγένεια της φαντασίας και της τέχνης του Θεάτρου.  
Κριτική : ΆΓΓΕΛΑ ΜΑΝΤΖΙΟΥ

ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΑΣ ΜΑΤΖΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 

 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΡΙΑΝΟΥ
ΣΥΖΥΓΟΥ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΡΟΪΔΗ 
θέατρο ΑΥΛΑΙΑ
Σκηνοθεσία ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
Σκηνικά ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΑΜΒΡΟΥΔΗ
Κοστούμια ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΡΑΜΟΥΤΣΟΥ
Μουσική ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ
Κίνηση ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτισμοί ΝΙΚΟΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ
Παίζουν οι Ηθοποιοί ΙΩΣΗΦ ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ  ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΥ


Η θεατρική ομάδα GAFF παρουσιάζει , με μεγάλη επιτυχία, μια δραματοποιημένη εκδοχή
του έργου του Εμμανουήλ Ροΐδη «Ψυχολογία Συριανού Συζύγου»στο θέατρο Αυλαία.Το
έργο γραμμένο το 1894 ,   είναι  ένας μονόλογος ενός άνδρα που προσπαθεί να
εξηγήσει το γιατί αποφασίζει να παντρευτεί μία νέα που η οικογένειά του δεν
εγκρίνει για να γλυτώσει από …τον έρωτα!Η επιθυμία του να ζήσει χωρίς πάθος
μια ήσυχη ζωή τον οδηγεί στις ατραπούς του εγγάμου βίου όπου το πάθος,η
ηδυπάθεια, ο πόθος και το «δήγμα» της ζήλειας υπαγορεύουν αντιδράσεις  οικιακής και κοινωνικής συμπεριφοράς,στο
παιχνίδι των ρόλων  και των σχέσεων  που ανακύπτουν και ταλαιπωρούν  βασανιστικά τη σκέψη του ήρωα.Το έργο
γραμμένο σε καθαρεύουσα τόσο πλούσια και ρευστή απεικονίζει, με φόντο την
αστική κοινωνία της Σύρου,τον τύπο του «Συριανού Συζύγου» που εγκλωβίζεται
κωμικά  σε φαινόμενα και αυταπάτες του
γάμου,  στο βόμβο του κοινωνικού
περίγυρου που τις τρέφει και διασκεδάζει μ΄αυτές  στη ροή του κοινωνικού χρόνου.
Η σκηνοθεσία της Σοφίας Καραγιάννη,ανέδειξε τον λεπταίσθητα
ειρωνικό χαρακτήρα του κειμένου και παρουσίασε ένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα
καλαίσθητης εκφοράς  της καλλιεργημένης
καθαρεύουσας στη θεατρική της απόχρωση.Οι ηθοποιοί κινήθηκαν με άνεση στον λιτό
σκηνικό χώρο και τεντώθηκαν μέσα στα θεατρικά τους κοστούμια με έξυπνη φινέτσα
φιλαρέσκειας ,κομψότητας και καθημερινής 
άνεσης.Ο ρόλος του συζύγου υπηρετήθηκε σωστά από τον ηθοποιό Ιωσήφ
Ιωσηφίδη ,ο οποίος ξεδίπλωσε τις αγωνίες του Συριανού Συζύγου με τρόπο πειστικό
στην έκφραση του λόγου και στην κίνηση του σώματος.Η φυσικότητα  εκφοράς της καθαρεύουσας ,η καθαρότητα
προσέγγισης και ερμηνείας του θεατρικού ρόλου,η μελέτη και η ευγένεια ήταν μερικές
μόνο από τις αρετές του νεαρού ηθοποιού που σε συνδυασμό με το θεατρικό
προσωπείο της συζύγου, της Ειρήνης Μουρελάτου με την ευγενική κίνηση και τις
εναλλαγές ερμηνείας και άλλων τύπων «προσωπείων» του κοινωνικού περίγυρου ,
έδωσαν στην παράσταση όγκο ,πνεύμα και χάρη.Η ευγένεια των δύο ηθοποιών,ο
σεβασμός του κειμένου,η θεατρικότητα της καθαρεύουσας  ,η 
διαχρονικότητα  των κοινωνικών συνηθειών
,οδήγησαν το κοινό σε ένα ειλικρινές και  θερμό χειροκρότημα.
Ο συγγραφέας Εμμανουήλ Ροΐδης  (Ερμούπολη Σύρου 1836- Αθήνα 1904)
αριστοκρατικής καταγωγής, έζησε σε πόλεις του εξωτερικού  και έγραψε πολλά έργα  .Ήταν 
υπέρ της άποψης της «συνάντησης» της δημοτικής με την καθαρεύουσα στη
λογοτεχνία .Τo πιο
γνωστό έργο του είναι η « Πάπισσα Ιωάννα»(1866) με υπότιτλο Μεσαιωνική Μελέτη ,έργο
που βασίζεται σε έναν θρύλο του 9ου αιώνα που άκουσε ως παιδί στην
πόλη Γένοβα και που διαπραγματεύτηκε με μεγάλη ακρίβεια περιγραφής.
Η «Ψυχολογία Συριανού Συζύγου»,έργο ενός οξυδερκούς
συγγραφέα  μιας άλλης εποχής ,που υπάρχει
ως ανάμνηση συμπεριφορών στη «θεατρική» πραγματικότητα της καθημερινής ζωής,  καταδεικνύει 
με τον τρόπο της τέχνης, την αξία του θεάτρου στην εξισορρόπηση
καταστάσεων δια της « μιμήσεως πράξεων».Συγχαίρουμε τους συντελεστές αυτής της
προσέγγισης!
ΆΓΓΕΛΑ ΜΑΝΤΖΙΟΥ 

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2012 Α’ ΜΕΡΟΣ‏

Είμαστε ήδη στο τέλος και του φετινού καλοκαιριού, έχουμε δει τις περισσότερες από τις θεατρικές παραστάσεις και το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό σε σύγκριση πάντα με τις προηγούμενες χρονιές.
Το φετινό καλοκαίρι ξεκίνησε πολύ εντυπωσιακά και έδωσε τα πρώτα δείγματα από αξιόλογες θεατρικές παραστάσεις με το καλημέρα σας.
Οι χαρακτηριζόμενες προηγούμενων χρόνων ως αρπαχτές παραστάσεις εξ Αθηνών, έδωσαν τον παλμό για να ξαναδούμε καλές παραστάσεις στα θερινά θέατρα της πόλης μας, αλλά και στις υπόλοιπες πόλεις της Μακεδονίας.
Τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. έδωσαν τον ξεχωριστό τόνο που χρειαζόμασταν για το φετινό καλοκαίρι, πρωταγωνιστές ήταν ο Βόλος και η Κρήτη. Δύο εκπληκτικές παραγωγές ταξιδεύουν σε ολόκληρη την Ελλάδα και προσφέρουν ένα υπέροχο θέαμα.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/10-11 Δειτε εδω περισσοτερα.
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. του Βόλου σε συνεργασία με τον Αιμίλιο Χειλάκη στην παραγωγή της παράστασης ΟΙΔΊΠΟΥΣ ΤΎΡΑΝΝΟΣ και πρωταγωνιστή τον ίδιο αλλά και τον εξαιρετικό κυρίως στον ρόλο του Δούλου Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη μαζί με τον Χρήστο Σαπουντζή αλλά και τον εκπληκτικό σε απόδοση Πρώτο του Χορού Κωστή Κορωναίου, μας καθήλωσαν στις κερκίδες του Ανοιχτού Θεάτρου του Δήμου Συκεών Νεαπόλεως και είναι έτοιμοι να κάνουν το ίδιο, όταν στις 28 και 29 Αυγούστου θα επιστρέψουν στο Θέατρο Δάσους. Να μην ξεχάσω την έξυπνη και τόσο ταιριαστή στην παράσταση σκηνοθεσία του Τσέζαρις Γκραουζίνις, βοήθησε πολύ στο να εκφραστούν άρτια οι υποκριτικές ικανότητες όλων των ηθοποιών.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6454711:BlogPost:8264 Δειτε εδω περισσοτρα.
Για την παράσταση ΟΡΝΙΘΕΣ του Αριστοφάνη από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης ότι και να πούμε θα είναι λίγο. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν με την μικρή μπόρα που ξέσπασε μισή ώρα πριν την έναρξη της παράστασης, το τεχνικό προσωπικό του Θεάτρου Δάσους και οι άψογοι σε τεχνικές γνώσεις και άμεσες λύσεις τεχνικοί του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. βοήθησαν ώστε να δούμε όλοι μία εκπληκτική παράσταση. Ο Γιάννης Κακλέας ενορχήστρωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, που με την μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και τους νεοτερισμούς που εισήγαγε στην παράσταση, την έκανε αποδεκτή από τους περισσότερους των θεατών. Βέβαια και άλλες παραστάσεις που ακόμα δεν έφτασαν στην πόλη, έχουν στείλει το μήνυμα τους.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6454711:BlogPost:8831 Δειτε εδω περισσοτερα.
Να ζει κάνεις ή να μη ζει, των Ρέππα Παπαθανασίου είναι από τις πιο διασκεδαστικές κωμωδίες και απολαμβάνουμε ευχάριστα τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και την Κάτια Δανδουλάκη, όσο φυσικά και τον Τάσο Κωστή και Γιάννη Τσιμιτσέλη, θα την απολαύσουμε στο Θέατρο Δάσους την Τρίτη 21 και Τετάρτη 22 Αυγούστου.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6-7-8 Δειτε περισσοτερα εδω.
Η Κωμωδία του τυχαίου θανάτου ενός αναρχικού του Νομπελίστα Ντάριο Φο είναι από τις καλύτερες κωμωδίες του καλοκαιριού και όσοι την έχουν ήδη παρακολουθήσει, επιβεβαιώνουν ότι θα την ξανάβλεπαν ευχαρίστως. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος εκτός από την εξαιρετική του ερμηνεία υπογράφει και την σκηνοθεσία της παράστασης, στις 8 Αυγούστου στα Μουδανιά θα είναι η τελευταία ευκαιρία να την δείτε σε κοντινή απόσταση από την Θεσσαλονίκη.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/4-1 Δειτε περισσοτερα εδω.
Το Εθνικό Θέατρο καταφθάνει στις 4 Αυγούστου στα Μουδανιά με τις Νεφέλες του Αριστοφάνη, σε μία υπερπροσπάθεια του καταξιωμένου στην συνείδηση του θεατρόφιλου κοινού Νίκου Μαστοράκη που υπογράφει την Σκηνοθεσία, Δραματουργική επεξεργασία, Σκηνικά και Κοστούμια της παράστασης.Στις 7 Αυγούστου την Τρίτη κλείνει την παρουσίαση του στο Θέατρο Δάσους και μαζί τον πρώτο κύκλο θεατρικών παραστάσεων πριν τον εορτασμό της Μεγαλόχαρης.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6454711:BlogPost:9029
Στην δεύτερη επίσκεψη του το Εθνικό Θέατρο έρχεται την Δευτέρα 27 Αυγούστου ξανά στο Θέατρο Δάσους και την δεύτερη περίοδο θεατρικών παραστάσεων εκεί, με την παράσταση του Μολιέρου Αμφιτρύων σε σκηνοθεσία του ταλαντούχου Λευτέρη Βογιατζή. Πρωταγωνιστούν η Αμαλία Μουτούση, ο πολλά υποσχόμενος Δημήτρης Ήμελλος βραβευμένος με το Βραβείο Δημήτρης Χορν όπως και ο Χρήστος Λούλης, μαζί με τις Στεφανία Γουλιώτη και Εύη Σαουλίδου. Αν βρίσκεστε κοντά στους Φιλίππους την Παρασκευή 10 Αυγούστου, να προτιμήσετε το Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων που ο Αμφιτρύων θα παρουσιαστεί εκεί στο 55ο Φεστιβάλ Φιλίππων Θάσου.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6454711:BlogPost:8768 Δειτε περισσοτερα.
Στο ίδιο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων το Σάββατο 18 Αυγούστου μπορείτε να δείτε την τρίτη παράσταση του Εθνικού Θεάτρου, που είδαμε τον Χειμώνα που μας πέρασε στην Αίθουσα Μ2 του Ο.Μ.Μ.Θ. Περικλής του Σαίξπηρ.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/6454711:BlogPost:8842
Στο Θέατρο Δάσους την Πέμπτη 23 και την Παρασκευή 24 Αυγούστου έρχεται για δεύτερη φορά στην πόλη μας, το Θέατρο του Νέου Κόσμου του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου με τις Εκκλησιάζουσες του Αριστοφάνη που είναι σαν να γράφτηκε σήμερα, με τις πινελιές που πρόσθεσε στο κείμενο ο Σκηνοθέτης Β. Θεοδωρόπουλος.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/21-23-24 Δειτε περισσοτερα.
Πιθανόν στο Θέατρο Κήπου να επιστρέψουν από το τέλος καλοκαιριού και κάποιες άλλες παραστάσεις, όπως η εξαιρετική επιθεώρηση Τι Βουλή θα παραδώσεις Μωρή; με ένα εξαιρετικό επιτελείο ηθοποιών και με πολλά από τα κείμενα να είναι εξαιρετικά και με πολύ χιούμορ.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/19-20-1 Δειτε περισσοτερα.
Όσοι βρεθείτε στα Μουδανιά στις 11 Αυγούστου το Σάββατο, μη χάσετε την ξεκαρδιστική κωμωδία του Γιώργου Θεοδοσιάδη Δεν Ακούω, Δεν Βλέπω, Δεν Μιλάω.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/passatempo-26-27-7-12 Δειτε περισσοτερα.
Και φυσικά οι περισσότεροι να περιμένετε να μπει το φθινόπωρο για να δείτε όσοι χάσατε την παράσταση της Γλυκερίας Καλαϊτζή στο Θέατρο Κήπου, την υπέροχη Όπερα του Ζητιάνου του Τζον Γκέϊ.

http://gr4you.ning.com/profiles/blogs/23-24-2012-1 Δειτε περισσοτερα.
Στο Θέατρο Όρα θα παιχτεί και η ευρηματική κωμωδία του Δαμιανού Κωνσταντινίδη Το Συσσίτιο από την Ομάδα Angelus Novus που παίχτηκε ήδη στο Θέατρο Κήπου και στις Γιορτές Ανοικτού Θεάτρου του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Όπως και να το δεις, το Θέατρο είναι μία από τις τέχνες που βοηθούν να μάθουμε περισσότερα για την Ιστορία μας, τον Άνθρωπο, τις Αξίες και πολλά άλλα ακόμα που μας δίνουν την ικανότητα να αντιληφθούμε τα λάθη μας αλλά και των άλλων.
Με το Θέατρο μαθαίνεις, να αντιμετωπίζεις δυσκολίες της καθημερινότητας. Καλό είναι αυτό να γίνεται με ευχάριστο τρόπο και όταν παρακολουθήσεις μία παράσταση, να έχεις πάρει μαζί σου εκτός από το νόημα του έργου και την θετική ενέργεια της ίδιας της παράστασης, αν σε έχει κάνει να νιώσεις ευχάριστα, ανακούφιση, ανάταση, όμορφα, να έχεις, δηλαδή, νοιώσει κάτι που να χαρείς ή να προβληματιστείς για ότι είδες.
Συνεχίστε να βλέπετε θέατρο και να το αγαπάτε αλλά αντιδράτε όταν νιώθετε ότι κάτι δεν σας αρέσει ή κάτι σας ενοχλεί.
Αν δεν είμαστε ειλικρινείς με τους ανθρώπους του θεάτρου, δεν θα έχουν μέτρο σύγκρισης και θα επαναλάβουν τα λάθη τους. Να λέτε την άποψη σας είναι πάντα χρήσιμη.
Ας έχουμε ένα ευχάριστο θεατρικό καλοκαίρι και να συνεχίσουμε να είμαστε θεατές, για να στηρίξουμε το θέατρο και όλους όσους εργάζονται γιαυτό και το αγαπούν.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με τύχη σε ότι και αν κάνετε.
Καλές παραστάσεις.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *