Η ομάδα θεάτρου Ars Moriendi ανοίγει με «Το Αριστούργημα» του Κριστιάν Λόλλικε το 1ο Φεστιβάλ Reborn In Athens.
Για δύο μόνο παραστάσεις το Σάββατο 2
και την Κυριακή 3 Ιουλίου στις 21:15
στο Θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Για δύο μόνο παραστάσεις το Σάββατο 2
και την Κυριακή 3 Ιουλίου στις 21:15
στο Θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Λίγα λόγια για το έργο
Το «Αριστούργημα ή The Re-Mohammed-Ty Show» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά
στην Ελλάδα τον Απρίλιο στο πλαίσιο του «Τουρνουά 5Χ5» του ΚΘΒΕ από την Αrs
Moriendi. Στη συνέχεια έκανε μία σειρά παραστάσεων στο Θέατρο Τ στη Θεσσαλονίκη
και έρχεται να ανοίξει το 1o festival Reborn
in Athens 2016 στις 2 και 3 Ιουλίου στο
Θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ. Πρόκειται για ένα έργο με θέμα την Τέχνη,
την Πίστη και την Τρομοκρατία του σύγχρονου θεατρικού συγγραφέα Κριστιάν
Λόλλικε (Christian
Lollike), ο οποίος στην χώρα του, τη Δανία, θεωρείται από τους πιο σημαντικούς
και υποσχόμενους σήμερα καθώς τολμά να θίξει επίκαιρα, ευαίσθητα, κοινωνικά
θέματα όπως η τρομοκρατία, το
προσφυγικό, ο ρατσισμός και ο εθνικισμός στον 21ο αιώνα.
στην Ελλάδα τον Απρίλιο στο πλαίσιο του «Τουρνουά 5Χ5» του ΚΘΒΕ από την Αrs
Moriendi. Στη συνέχεια έκανε μία σειρά παραστάσεων στο Θέατρο Τ στη Θεσσαλονίκη
και έρχεται να ανοίξει το 1o festival Reborn
in Athens 2016 στις 2 και 3 Ιουλίου στο
Θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ. Πρόκειται για ένα έργο με θέμα την Τέχνη,
την Πίστη και την Τρομοκρατία του σύγχρονου θεατρικού συγγραφέα Κριστιάν
Λόλλικε (Christian
Lollike), ο οποίος στην χώρα του, τη Δανία, θεωρείται από τους πιο σημαντικούς
και υποσχόμενους σήμερα καθώς τολμά να θίξει επίκαιρα, ευαίσθητα, κοινωνικά
θέματα όπως η τρομοκρατία, το
προσφυγικό, ο ρατσισμός και ο εθνικισμός στον 21ο αιώνα.
«Εγώ είμαι ο Μωχάμετ
που φτιάχνει αυτό το έργο, που τινάζει στον αέρα τη δυτική πραγματικότητα.
Δείχνει ότι αυτό που ονομάζουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αυτό που λέμε ΑΓΟΡΑ και η
ΑΓΟΡΑ είναι αυτό που λέμε ΘΕΟΣ και ο ΘΕΟΣ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
τη λέμε ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ τη λέμε ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
που φτιάχνει αυτό το έργο, που τινάζει στον αέρα τη δυτική πραγματικότητα.
Δείχνει ότι αυτό που ονομάζουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι αυτό που λέμε ΑΓΟΡΑ και η
ΑΓΟΡΑ είναι αυτό που λέμε ΘΕΟΣ και ο ΘΕΟΣ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και η
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι αυτό που λέμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
τη λέμε ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ τη λέμε ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Έχω μια ΠΡΟΣΦΟΡΑ για
όλες τις χώρες: Να ΠΕΘΑΝΕΤΕ όλες ή να αποκτήσετε όλες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». (Απόσπασμα από το έργο)
όλες τις χώρες: Να ΠΕΘΑΝΕΤΕ όλες ή να αποκτήσετε όλες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». (Απόσπασμα από το έργο)
Σημείωμα σκηνοθέτη
Μετά την 11η Σεπτεμβρίου ο κόσμος άλλαξε και
μαζί του άλλαξε και η έννοια της ανθρώπινης απώλειας. Το γεγονός έγινε εικόνα
και εισβάλλει σε κάθε σπίτι μετατρέποντας την πραγματικότητα σ’ ένα ψηφιακό
συμβάν. Σύμφωνα με τον γερμανό συνθέτη Καρλ Στόκχαουζεν, η πτώση των Δίδυμων
Πύργων ήταν το σπουδαιότερο έργο τέχνης. Με αφορμή αυτό, ο Λόλλικε στήνει ένα
θραυσματικό κείμενο, όπου τρεις παρουσιαστές ενός ριάλιτι σόου αγωνίζονται να
πείσουν το κοινό που τους παρακολουθεί, για το ποιο είναι το πιο σημαντικό
καλλιτεχνικό δημιούργημα. Η πτώση των δίδυμων πύργων στην Αμερική, η γενοκτονία
στην Ρουάντα ή η σφαγή στο Μπελσάν της Ρωσίας. Το έργο καταδεικνύει και
καυτηριάζει την απόσταση ασφαλείας του δυτικού κόσμου ανάμεσα στην αλληλεγγύη
των καλών προθέσεων και την επιδερμική, σχεδόν ελιτίστικη αντίληψη του
προβλήματος. Ο πόνος και η τραγωδία ενοθονίζονται και δημοπρατούνται στον βωμό
της τρίτης βιομηχανικής επανάστασης. Στον 21ο αιώνα ο θάνατος είναι θέμα
γεωγραφίας.
μαζί του άλλαξε και η έννοια της ανθρώπινης απώλειας. Το γεγονός έγινε εικόνα
και εισβάλλει σε κάθε σπίτι μετατρέποντας την πραγματικότητα σ’ ένα ψηφιακό
συμβάν. Σύμφωνα με τον γερμανό συνθέτη Καρλ Στόκχαουζεν, η πτώση των Δίδυμων
Πύργων ήταν το σπουδαιότερο έργο τέχνης. Με αφορμή αυτό, ο Λόλλικε στήνει ένα
θραυσματικό κείμενο, όπου τρεις παρουσιαστές ενός ριάλιτι σόου αγωνίζονται να
πείσουν το κοινό που τους παρακολουθεί, για το ποιο είναι το πιο σημαντικό
καλλιτεχνικό δημιούργημα. Η πτώση των δίδυμων πύργων στην Αμερική, η γενοκτονία
στην Ρουάντα ή η σφαγή στο Μπελσάν της Ρωσίας. Το έργο καταδεικνύει και
καυτηριάζει την απόσταση ασφαλείας του δυτικού κόσμου ανάμεσα στην αλληλεγγύη
των καλών προθέσεων και την επιδερμική, σχεδόν ελιτίστικη αντίληψη του
προβλήματος. Ο πόνος και η τραγωδία ενοθονίζονται και δημοπρατούνται στον βωμό
της τρίτης βιομηχανικής επανάστασης. Στον 21ο αιώνα ο θάνατος είναι θέμα
γεωγραφίας.
Θάνος
Νίκας
Νίκας
Κριτικές
{..}Μια εξαιρετικά καλοδουλεμένη παράσταση
που θα αφήσει για καιρό το αποτύπωμα της και πρέπει να δούμε όλοι.
που θα αφήσει για καιρό το αποτύπωμα της και πρέπει να δούμε όλοι.
{..} Ο Θάνος Νίκας το διαχειρίστηκε πολυμήχανα.
Προβολές, μοντάζ, ντοκουμέντα που ενισχύουν τα λόγια και εντείνουν τα
συναισθήματα του θεατή. Ρυθμός μελετημένος στην ακρίβεια και ιδιαίτερη φροντίδα
στην τελετουργία των κινήσεων, λειτουργούν αθροιστικά στην ψυχολογία του
θεατή και τον καθυποβάλλουν.
Προβολές, μοντάζ, ντοκουμέντα που ενισχύουν τα λόγια και εντείνουν τα
συναισθήματα του θεατή. Ρυθμός μελετημένος στην ακρίβεια και ιδιαίτερη φροντίδα
στην τελετουργία των κινήσεων, λειτουργούν αθροιστικά στην ψυχολογία του
θεατή και τον καθυποβάλλουν.
{..}Η σκηνική σύλληψη της Πηνελόπης
Χατζηδημητρίου μας εκπλήσσει για μια ακόμα φορά{..}μιλά μια σκηνογραφική γλώσσα
που δεν «μιλά» απλά, αλλά κραυγάζει (συνήθως με «κοινωνικό» συμβολισμό),
συμπληρώνοντας απόλυτα το όλον.
Χατζηδημητρίου μας εκπλήσσει για μια ακόμα φορά{..}μιλά μια σκηνογραφική γλώσσα
που δεν «μιλά» απλά, αλλά κραυγάζει (συνήθως με «κοινωνικό» συμβολισμό),
συμπληρώνοντας απόλυτα το όλον.
{..}Το βάρος του -λογοκεντρικού στην ουσία-
κειμένου, σηκώνεται από τρεις πολύ ικανούς ηθοποιούς που μόνο ως «ένα» μπορεί
να τους δει κανείς. {..} και οι τρεις είναι αξιολογότατοι, είναι τα «γρανάζια»
της ίδιας μηχανής – σε πολλές μάλιστα σκηνές κυριολεκτικά αλληλοσυμπληρώνονται
κινησιολογικά παράγοντας έτσι το τελικό «όλον» που θα μας παρασύρει-.
κειμένου, σηκώνεται από τρεις πολύ ικανούς ηθοποιούς που μόνο ως «ένα» μπορεί
να τους δει κανείς. {..} και οι τρεις είναι αξιολογότατοι, είναι τα «γρανάζια»
της ίδιας μηχανής – σε πολλές μάλιστα σκηνές κυριολεκτικά αλληλοσυμπληρώνονται
κινησιολογικά παράγοντας έτσι το τελικό «όλον» που θα μας παρασύρει-.
Πηνελόπη
Χριστοπούλου, script-net.gr
Χριστοπούλου, script-net.gr
{…}Σε επίπεδο σκηνοθεσίας, θα
χαρακτηρίζαμε το εγχείρημα του Θάνου Νίκα πολύ ιδιαίτερο, απόλυτα δεμένο με την
ουσία του κειμένου και σίγουρα εμπνευσμένο. Δημιούργησε την ιδανική σκοτεινή ατμόσφαιρα του
έργου, προσέφερε κάποιες εντυπωσιακές σκηνές κορυφώσεων της έντασης με εύστοχα ευρήματα, απευθύνθηκε με πικρό χιούμορ άμεσα στο κοινό.{..}
πρόσθεσε οπτικοποίηση με
προβολή σοκαριστικών εικόνων , όλα στη σωστή δοσολογία και στο σωστό
κλίμα. {..} αξιοποίησε με ακρίβεια τη σωματικότητα των ηθοποιών παράλληλα με τον
λόγο, δίνοντας εύστοχους συμβολισμούς και ένα πολύ ενδιαφέρον σκηνικά
αποτέλεσμα, ενός έργου εγκεφαλικού/ ψυχολογικού. {..} κατάφερε να κρατήσει την
προσήλωση με τις έντονες εναλλαγές ρυθμού, την
ιδιαίτερη κινησιολογία, τα ακραία συναισθήματα, τις εικόνες και
τον ήχο, πέρα βέβαια από τα συγγραφικά «παιχνίδια του μυαλού»…
χαρακτηρίζαμε το εγχείρημα του Θάνου Νίκα πολύ ιδιαίτερο, απόλυτα δεμένο με την
ουσία του κειμένου και σίγουρα εμπνευσμένο. Δημιούργησε την ιδανική σκοτεινή ατμόσφαιρα του
έργου, προσέφερε κάποιες εντυπωσιακές σκηνές κορυφώσεων της έντασης με εύστοχα ευρήματα, απευθύνθηκε με πικρό χιούμορ άμεσα στο κοινό.{..}
πρόσθεσε οπτικοποίηση με
προβολή σοκαριστικών εικόνων , όλα στη σωστή δοσολογία και στο σωστό
κλίμα. {..} αξιοποίησε με ακρίβεια τη σωματικότητα των ηθοποιών παράλληλα με τον
λόγο, δίνοντας εύστοχους συμβολισμούς και ένα πολύ ενδιαφέρον σκηνικά
αποτέλεσμα, ενός έργου εγκεφαλικού/ ψυχολογικού. {..} κατάφερε να κρατήσει την
προσήλωση με τις έντονες εναλλαγές ρυθμού, την
ιδιαίτερη κινησιολογία, τα ακραία συναισθήματα, τις εικόνες και
τον ήχο, πέρα βέβαια από τα συγγραφικά «παιχνίδια του μυαλού»…
{..}Άριστες οι ερμηνείες των τριών ηθοποιών, απέδωσαν πειστικά τις διακυμάνσεις των
ρόλων τους, περνώντας με άνεση σε αντιφατικές – ενίοτε έντονες συναισθηματικές
καταστάσεις, εναλλάσσοντας το πάθος, τον πόνο, την οργή, το πικρό χιούμορ, τον χλευασμό
με καλοδουλεμένη και ακριβή κινησιολογία.
ρόλων τους, περνώντας με άνεση σε αντιφατικές – ενίοτε έντονες συναισθηματικές
καταστάσεις, εναλλάσσοντας το πάθος, τον πόνο, την οργή, το πικρό χιούμορ, τον χλευασμό
με καλοδουλεμένη και ακριβή κινησιολογία.
Στασινοπούλου Π., kulturosupa.gr
Βιογραφικό
ομάδας Ars
Moriendi
ομάδας Ars
Moriendi
Η ομάδα θεάτρου Αrs Moriendi ιδρύθηκε από τον σκηνοθέτη Θάνο Νίκα
και τη Δρ. Θεατρολογίας Πηνελόπη Χατζηδημητρίου τον Ιανουάριο 2007 στη
Θεσσαλονίκη. Κύριος στόχος της Αrs Moriendi είναι να παρουσιάζει εναλλακτικές
σκηνικές αναγνώσεις ελληνικού και ξένου, κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, με
έμφαση στον διάλογο της σκηνικής αισθητικής με τον χώρο και τη βιοδυναμική του
σώματος. Η Αrs Moriendi θεωρείται μία από τις πιο υποσχόμενες
επαγγελματικές θεατρικές ομάδες της πόλης. Έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ θεάτρου
στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα, με παραστάσεις σε θεατρικούς και μη χώρους,
όπως σε πρώην στρατόπεδα, αρχαιολογικά μουσεία, τζαμιά και εγκαταλελειμμένα
εργοστάσια.
και τη Δρ. Θεατρολογίας Πηνελόπη Χατζηδημητρίου τον Ιανουάριο 2007 στη
Θεσσαλονίκη. Κύριος στόχος της Αrs Moriendi είναι να παρουσιάζει εναλλακτικές
σκηνικές αναγνώσεις ελληνικού και ξένου, κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, με
έμφαση στον διάλογο της σκηνικής αισθητικής με τον χώρο και τη βιοδυναμική του
σώματος. Η Αrs Moriendi θεωρείται μία από τις πιο υποσχόμενες
επαγγελματικές θεατρικές ομάδες της πόλης. Έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ θεάτρου
στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα, με παραστάσεις σε θεατρικούς και μη χώρους,
όπως σε πρώην στρατόπεδα, αρχαιολογικά μουσεία, τζαμιά και εγκαταλελειμμένα
εργοστάσια.
Παραστάσεις της ομάδας
«Το
Αριστούργημα» του Κριστιάν Λόλλικε (Τουρνουά 5Χ5 του ΚΘΒΕ, Μικρό Θέατρο Μονής
Λαζαριστών, Θέατρο Τ, 2016)
Αριστούργημα» του Κριστιάν Λόλλικε (Τουρνουά 5Χ5 του ΚΘΒΕ, Μικρό Θέατρο Μονής
Λαζαριστών, Θέατρο Τ, 2016)
«Φαίδρας
Έρως» της Σάρα Κέην (Θέατρο Blackbox,
2016),
Έρως» της Σάρα Κέην (Θέατρο Blackbox,
2016),
«Σαλώμη»
του Όσκαρ Ουάιλντ (Θέατρο Blackbox και Θέατρο
Αυλαία, Θεσσαλονίκη, 2015),
του Όσκαρ Ουάιλντ (Θέατρο Blackbox και Θέατρο
Αυλαία, Θεσσαλονίκη, 2015),
«Seven-Ένα
Έργο για τη Γάζα» της Caryl Churchill
(Δημοτικό Θέατρο Άνετον, Θεσσαλονίκη, 2014),
Έργο για τη Γάζα» της Caryl Churchill
(Δημοτικό Θέατρο Άνετον, Θεσσαλονίκη, 2014),
«Μυστικός
Δείπνος», βασισμένο στην ποίηση του Νίκου-Αλεξη Ασλάνογλου (Δημοτικό
Θέατρο Μελίνα Μερκούρη-φεστιβάλ Παρά θιν’ αλός 2014, Θεσσαλονίκη, 2014)
Δείπνος», βασισμένο στην ποίηση του Νίκου-Αλεξη Ασλάνογλου (Δημοτικό
Θέατρο Μελίνα Μερκούρη-φεστιβάλ Παρά θιν’ αλός 2014, Θεσσαλονίκη, 2014)
«Προς αυτήν την αλόγιστη κατεύθυνση» των Δημήτρη Δημητριάδη-Γιώργου Αλισάνογλου (Χουσεΐν Μπέη τζαμί, 57ο
Φεστιβάλ Φιλίππων, Καβάλα, 2014),
Φεστιβάλ Φιλίππων, Καβάλα, 2014),
«TRANSEUROPA-Ερείπια
στην άκρη της γλώσσας» (Site–specific performance στο
εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο Φιξ, 11η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου
Θεσσαλονίκης, 2014),
στην άκρη της γλώσσας» (Site–specific performance στο
εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο Φιξ, 11η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου
Θεσσαλονίκης, 2014),
«Heartbreak Hotel», βασισμένο στο «Λεωφορείο ο Πόθος» του
Τέννεση Ουίλλιαμς, (Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη-Φεστιβάλ
Θεατρικές Πρεμιέρες, Δημοτικό Θέατρο Άνετον Φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή-Θεατρικές
Φωνές της Πόλης, Θεσσαλονίκη, 2014),
Τέννεση Ουίλλιαμς, (Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη-Φεστιβάλ
Θεατρικές Πρεμιέρες, Δημοτικό Θέατρο Άνετον Φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή-Θεατρικές
Φωνές της Πόλης, Θεσσαλονίκη, 2014),
«Hamlet» του
William Shakespeare (Δημοτικό Θέατρο Άνετον
και Θέατρο Αυλαία, Θεσσαλονίκη, 2013),
William Shakespeare (Δημοτικό Θέατρο Άνετον
και Θέατρο Αυλαία, Θεσσαλονίκη, 2013),
«Στα ενδιάμεσα παραμυθία» του Ειρηναίου Βρούσγου (Site–specific performance στο πρώην στρατόπεδο
Κόδρα, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, 2013),
Κόδρα, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, 2013),
«Πεθαίνω Σαν Χώρα» του Δημήτρη Δημητριάδη
(Δημοτικό Θέατρο Άνετον, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Πρώην Στρατόπεδο
Κόδρα, Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη, Δημοτικό Θέατρο Βόλου,
Διδυμότειχο και Ορεστιάδα, 2012- 2013),
(Δημοτικό Θέατρο Άνετον, Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Πρώην Στρατόπεδο
Κόδρα, Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη, Δημοτικό Θέατρο Βόλου,
Διδυμότειχο και Ορεστιάδα, 2012- 2013),
«Κατάλογοι 14 – Πένθη» του Δημήτρη Δημητριάδη
(Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 2012),
(Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 2012),
«Φαίδρας Τόπος», βασισμένο στους «Κρήτες» του
Ευριπίδη (Studio ars moriendi,
Θεσσαλονίκη, 2011),
Ευριπίδη (Studio ars moriendi,
Θεσσαλονίκη, 2011),
«Οδυσσέας και κάτι» του Δημήτρη Δημητριάδη
(Studio ars moriendi, Θεσσαλονίκη, 2008), «Περιγραφή εικόνας ΙΙ» του Heiner Müller (Studio ars moriendi, Θεσσαλονίκη, 2007),
(Studio ars moriendi, Θεσσαλονίκη, 2008), «Περιγραφή εικόνας ΙΙ» του Heiner Müller (Studio ars moriendi, Θεσσαλονίκη, 2007),
«Περιγραφή Εικόνας» του Heiner Müller (Studio ars moriendi,
Θεσσαλονίκη, 2007),
Θεσσαλονίκη, 2007),
«Οδυσσέας»
του Δημήτρη Δημητριάδη (Studio Vis Motrix,
Θεσσαλονίκη, 2007).
του Δημήτρη Δημητριάδη (Studio Vis Motrix,
Θεσσαλονίκη, 2007).
Σελίδα
της παράστασης στο Facebook:
της παράστασης στο Facebook:
Event
της παράστασης στο Facebook:
της παράστασης στο Facebook:
Ταυτότητα παράστασης
Μετάφραση: Σωτήρης Σουλιώτης
Σκηνοθεσία: Θάνος Νίκας
Σκηνική εγκατάσταση: Πηνελόπη Χατζηδημητρίου
Φωτισμοί: Θάνος Νίκας
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Κατερίνα Συναπίδου
Φωτογραφίες: Γιώργος Λέμμας
Διανομή: Αλέξανδρος Νικολαΐδης, Κατερίνα
Συναπίδου, Δημήτρης Φραγκούλης
Συναπίδου, Δημήτρης Φραγκούλης
Πληροφορίες παράστασης:
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: 2 και 3 Ιουλίου στις 21:15
Χώρος: «θησείον – ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΤΕΧΝΕΣ». Τουρναβίτου 7, Αθήνα (Ψυρρή)
ΤΕΧΝΕΣ». Τουρναβίτου 7, Αθήνα (Ψυρρή)
Τιμές εισιτηρίων: Γενική είσοδος
Τηλέφωνο ταμείου: 210-3255444
Κρατήσεις Εισιτηρίων: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 10:00-16:00 στο
210-3255444
Πώληση
Εισιτηρίων: Μόνο τις ημέρες των
παραστάσεων από τις 17:00 –
20:45
210-3255444
Πώληση
Εισιτηρίων: Μόνο τις ημέρες των
παραστάσεων από τις 17:00 –
20:45
Προπώληση
εισιτηρίων από Ticket Services:
Εκδοτήριο: Πανεπιστημίου 39 (εντός Στοάς
Πεσματζόγλου – μετρητοίς με εκτύπωση Voucher)
Τηλεφωνικά: 210 7234567 (με πιστωτική/χρεωστική
κάρτα)
Online: www.ticketservices.gr (με
πιστωτική/χρεωστική κάρτα)